نماد سایت بهنام بابازاده

چگونه مخاطبان مقالات خود را افزایش دهیم

عدم درک عناصر مختلف بازاریابی مقاله می تواند آسیب زیادی به کسب و کار شما وارد کند. به جای نگرانی در مورد چیزهایی که نمی دانید، چرا چیزهایی را که می دانید ایجاد نمی کنید، با نکات بازاریابی مقاله در این مقاله شروع کنید و به منابع ارائه شده برای کمک بیشتر علاقه مند شوید.

اگر ترافیک راکد شده است، بحثی را شروع کنید. هنگام انجام این کار، به مارک های معروفی که همه می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند، بچسبید. در نتیجه ایجاد جنجال، هنگامی که مردم نظرات شما را مورد بحث قرار می دهند، به طور خودکار تعدادی پیوند به وبلاگ خود دریافت خواهید کرد. اگر مقالات شما نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد، مشکل ترافیک شما حل خواهد شد.

هنگام نوشتن مقالات به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی مقاله، مطمئن شوید که آموزنده هستند. در حالی که به نظر می رسد بازاریابی مقاله بیشتر با قرار دادن و پیوند دادن ارتباط دارد تا جذب مشتریان بالقوه برای خواندن مقالات، شما باید با هر مقاله مانند یک پیشنهاد فروش یا یک فرصت یکبار مصرف برای جلب اعتماد مشتری رفتار کنید.

به مقاله خود پیوند اضافه کنید. در هر مقاله ای که می نویسید، باید هم پیوندی به صفحه اصلی وب سایت خود و هم پیوندی عمیق به سایر اطلاعات مرتبط در سایت خود داشته باشید. اینها راهی را به خوانندگان می دهد تا شما و سایر اطلاعاتی را که ممکن است به آنها علاقه مند باشند، با حداقل سر و صدا پیدا کنند.

بازنویسی برنامه‌ها و خدمات می‌تواند حجم کل مقالاتی را که می‌توانید در یک برنامه بازاریابی استفاده کنید، افزایش دهد، اما نباید منحصراً به آنها اعتماد کنید. مقالات چرخانده شده و بازنویسی شده به اندازه محتوای اصلی، نزد خوانندگان یا موتورهای جستجو محبوب نیستند. هسته اصلی کمپین بازاریابی مقاله شما باید همیشه مقالات دست ساز با کیفیت بالا باشد.

اگر برای وبلاگ شخص دیگری می نویسید، مطمئن شوید که هنوز در بازار مربوطه کار می کنید. اگر می خواهید محصولات کاهش وزن را بفروشید، تبلیغ سایت خود در یک وبلاگ نرم افزاری بهترین ایده نیست. خوانندگان فقط متفاوت است و ممکن است در نهایت کار خود را بدون بازگشت هدر دهید.

از آنجایی که می خواهید مطمئن شوید که مقالات شما به خوبی نوشته شده اند، اگر نویسنده خوبی نیستید، ممکن است بخواهید به دنبال استخدام فردی باشید که بتواند برای شما مقاله بنویسد. شما باید مقالاتی داشته باشید که شوخ و در عین حال آموزنده باشند تا به خوانندگان خود توجه داشته باشند و یک نویسنده حرفه ای بتواند این کار را برای شما انجام دهد.

اگر کسی بتواند مقاله ای طراحی کند که بتواند به او اجازه دهد تا آن را بدون توجه به کجای کره زمین به بهترین شکل ممکن بازاریابی کند، ابزار بازاریابی واقعاً قدرتمندی خواهد داشت. با دادن مقاله به توانایی برای لذت بردن توسط هر کسی، می‌تواند به افراد بیشتری دسترسی پیدا کند.

تبلیغ مقالات شما چیزی است که پس از صرف این همه زمان و انرژی برای نوشتن آنها نباید فراموش شود! آنها را در یک خبرنامه برای مشتریان خود بازاریابی کنید و از توییت کردن در مورد مقالات نیز استفاده کنید (لینک مقاله را فراموش نکنید!) ممکن است بخواهید هر از گاهی مقاله خود را به وب سایت وبلاگ نویسی خود پیوند دهید.

سعی کنید برچسب های توضیحات خود را برای بازاریابی مقالات خود ایجاد کنید. از قرار دادن یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی در توضیحات خودداری کنید، به خصوص اگر می خواهید که توضیحات در نتایج جستجو هدف قرار گیرد. سعی کنید از ترکیبی از قطعات مقالات خود به همراه کمی توضیحات نوشته شده خود استفاده کنید تا به شما در رتبه بندی نتایج جستجو کمک کند.

هنگام تبلیغ مقالات آنلاین خود، باید اطمینان حاصل کنید که به محض اینکه مقاله شما واقعاً تأیید شد و در وب منتشر شد، همیشه پیوندهای خود را بررسی کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که هایپرلینک های شما واقعاً وجود دارند و آنها لینک های مناسبی هستند که باید داشته باشید. هایپرلینک های مناسب برای جذب خوانندگان بیشتر بسیار مهم هستند.

یک یا دو دایرکتوری مقاله آن را قطع نمی کنند. در عوض باید مقالاتی را به دایرکتوری های متعدد ارسال کنید. هرچه به دایرکتوری های بیشتری دسترسی داشته باشید، در معرض دید بهتری برای مقالات خود قرار خواهید گرفت.

بازاریابی مقاله می تواند برای کسانی که به خوبی از این فرآیند آگاه نیستند کمی گیج کننده باشد، اما هنگامی که شروع به یادگیری بیشتر در مورد آن می کنید، روند و همه چیزهایی که برای آن کار می کند را دریافت خواهید کرد. شما باید بدانید که چگونه با آن کار کنید و به درستی کار کنید، و نکات این مقاله منبع خوبی برای شروع است.

خروج از نسخه موبایل